Heeft u nood aan extra ondersteuning? Zit u nog met vragen?

Voor algemene vragen verwijzen we u graag eerst door naar onze website waar ook de aanmeldbrochure gepubliceerd werd. 

Op donderdag 29 februari tussen 16.30 en 19 uur is het mogelijk om samen met de medewerkers van de dienst onderwijs uw kind aan te melden. 
  • Locatie: Huis van het Kind Machelen (Koningin Fabiolalaan 60 1830 Machelen)
  • Wat: samen uw kind aanmelden
  • Meebrengen: identiteitskaart kind, identiteitskaart ouder(s)
  • Afspraak maken (ook mogelijk om zonder afspraak langs te komen, maar afspraken krijgen steeds voorrang
  • Hoelang? We voorzien telkens 15 minuten per aanmelding. Bij meer dan één aanmelding vragen we u om een afspraak te maken. 
Onze helpdesk is bereikbaar tijdens de openingsuren van het gemeentehuis: 
  • Maandag van 8.30 tot 12.30 uur en opnieuw van 14 tot 16 uur
  • Dinsdag van 8 tot 12.30 uur en opnieuw van 14 tot 16 uur
  • Woensdag van 8.30 tot 12.30 uur en opnieuw van 13 tot 16 uur
  • Donderdag van 14 tot 16 uur
  • Vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur
Hoe kan u ons bereiken?
  • Telefonisch: 02/254.12.54
  • E-mail: onderwijs@machelen.be
  • Na afspraak: sociaal huis - Koningin Fabiolalaan 60 1830 Machelen

Wat als u een klacht heeft? 

Klachten of vaststellingen die te maken hebben met de aanmelding, toewijzing of afwijzing van de aanmelding mogen gemeld worden via het formulier aan de ombudsdienst inschrijvingen. 
U kan een klacht indienen tot 15 kalenderdagen na vaststelling van de feiten. Zaterdagen, zondagen, wettelijke en reglementaire feestdagen, schoolvakanties en facultatieve vakantiedagen worden niet meegerekend binnen deze 15 kalenderdagen.